MŪSU VĒSTURE


Zīmola Polarn O. Pyretapģērbs ir atzinīgi novērtētstā kvalitātes, funkcionalitātes un veiksmīgā dizaina dēļ. Mūsu filozofija ir silti un sausi apģērbts un laimīgs bērns visos laika apstākļos!

Polarn O. Pyret ir zīmols, kas modelē, ražo un izplata apģērbu savosfirmas veikalos un franšīzes veikalos. Polarn O. Pyret ir vadošais zīmols un bērnu apģērbu veikalu koncepts augstākās kvalitātes segmentā Zviedrijā.

Polarn O. Pyretsavu darbību uzsāka, pārdodot pilnīgi atšķirīgu preci,– prezervatīvus.20. gadsimta sākumākāds jauneklisNils Ādamsons[Nils Adamsson] apceļoja Rietumgotlandi[Västergötland], pārdodot šujmašīnas. Viņusatrieca  sastapto ģimeņu lielumsun to nabadzība. Viņš vēlējās palīdzēt, laiģimenēm būtu mazāk bērnu. 1909. gadāAdamssonFalkopingā [Falköping]nopirka tabakas veikalu, kur viņš sāka pārdot prezervatīvus, ko ieveda no Vācijas.

Nils un KarinaĀdamsoni [Karin Adamsson] pārdeva medicīnas preces līdzās tabakai; tas deva viņu uzņēmējdarbībai noteiktu likumību. Kara laikā 1939.–1945. gados viņi sāka pārdot bērnu preces ar nosaukumu "Pyret".

POLARN O. PYRET AB

Šā zīmola veikalos bija divas atsevišķas nodaļas –  vienamedicīnas precēm, otra  –  bērnu precēm.Ideja bija tāda, lai mātēm nebūtu jāiet caur "vīriešu nodaļu" un vīriešiem, iepērkoties savas preces, nebūtu jāklausāsbērnu raudās.

Pēdējie prezervatīvu pārdošanas ierobežojumi Zviedrijā tika atcelti20. gadsimta 70. gados. Prezervatīvus tagad varēja pārdot lielveikalos, degvielas uzpildes stacijās un avīžu kioskos, tā “nositot” cenas un samazinot peļņu. Tas 1976. gadā noveda pie lēmuma, ka kontracepcijas līdzekļu pārdošanapakāpeniskijāslēdz, un uzņēmumam būtujāmaina savs nosaukums uz Polarn & Pyret AB.

IR DZIMUŠAS STRĪPAS

Daudziem cilvēkiemPolarn O. Pyretzīmola identitātes simbols ir strīpas. To imitēšana ir bezgalīga,–tomērsvītrains krekliņš vienmēr būs saistīts ar Polarn O. Pyret. Šā veiksmīgā zīmola radītājas bija Katarina Klintberga [Katarina af Klintberg]un Gunila Aksena[Gunilla Axén].

Iepriekš preces tika iepirktas no dažādiem piegādātājiem, taču minētā komanda tagad ir izstrādājusi jaunu koncepciju ar unikālu dizainu. Apģērbu kolekcijās iekļauti T-krekliņi, sporta krekli, velveta bikses un jakas, kā arīmilzīgais panākums, – garās apakšbikses. Zīmola krāsas bija sarkana, zila, zaļa, brūna, un arī –svītraini apģērbi.Strīpas bija daļa no Polarn O. Pyretpašas pirmās kolekcijas 1975. gadā.

Zīmola atslēgvārds bija kvalitāte. Mūsu vīzija bija tāda, ka dabīgajiem audumiem un komfortam jāaizstāj sintētiskie materiāli un sliktagaume. Kvalitātētika iekļautas tādas vērtības kā uzticība un tradīcijas, kas bija īsta platforma pēc tik daudziem gadiem medicīnas preču piegādē.

Vēl viena svarīga iezīme bija tā, ka apģērbamjābūt funkcionālam. Veiksme bija tepat blakus– politiski apzinīgajiem zviedriem20. gadsimta 70. gados patikaPolarn O. Pyretapģērbs.Kolekcija tika paplašināta, lai iekļautu sieviešu un pēc tam – vīriešu apģērbu,tāapģērbjot veselas ģimenesPolarn O. Pyret apģērbā no galvas līdz pat kāju pirkstiem. UNI apģērbs kļuva par "UNI ģimeni".

TOREIZ UN TAGAD

Pēc daudziem gludasveiksmes gadiem, Polarn O. Pyret sāka zaudēt savu kontroli tirgū. 1996. gadā, uzņēmumssaskārās ar nopietnām finansiālām grūtībām, un Mikaels Solbergs [Mikael Solberg], Jans Karlsons [Jan Carlzon] un Pauls Lederhausens [Paul Lederhausen]sāka rīkoties.

Mikaela Solberga vadībāPolarn O. Pyret piedzīvoja radikālu reorganizāciju.Zīmola koncepcija tika atjaunota, un tasatdzima. Sagatavošanās laikstika saīsināts un tika uzsāktiintensīvikapitālieguldījumi tā kvalitātē. Līdz ar to pieauga pārdošanas apjomi, un klienti kļuva jaunāki.

Apvienošanās ar zīmolu Portwear notika 2000. gadā. Tādējādi tika izveidotsmodes zīmols RNB RETAIL AND BRANDS, un gadu vēlāk – 2001.gadā –uzņēmums tika iekļauts Stokholmas Fondu biržas O- sarakstā. Tā paša gada 16. martāPolarn O. Pyret uzsāka e-komerciju, kas deva iespēju iepirkties internetā.


POLARN O. PYRET ĀRVALSTĪS

ZīmolsPolarn O. Pyret paplašinās starptautiskajā arēnā ar franšīzes ņēmējustarpniecību. Polarn O. Pyretzīmolamtagad pieder vairāk nekā 112 veikalu 11 valstīs, un tas paplašinās starptautiskā mērogā. Šodien mums ir zīmola veikali Zviedrijā, Norvēģijā, Īrijā, Islandē, Nīderlandē, Igaunijā, Latvijā, Somijā, ASV, Anglijā un Skotijā. Apģērbs ir pieejams arī ar e-komercijas starpniecībuNīderlandē, ASV un Zviedrijā.