Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ)

PIEGĀDE
Polarn O. Pyret interneta veikals  piegādā preces uz Igauniju, Latviju un Lietuvu.
Preces klientiem piegādā, izmantojot Omniva, piegādājot ar kurjeru vai uz Omniva pasta automātu.

Piegādes cena:
Latvijā ar kurjeru: € 8,50
Latvijā uz Omniva pasta automātu: € 6,90.
Pasūtījumam virs € 100 piegāde bezmaksas.

Pasūtījumus parasti apstrādā un nosūta, vēlākais, nākošajā darbdienā. Pasūtījuma piegāde ir atkarīga no pasta dienesta.
Orientējošie piegādes laiki ir:
Latvija: 1-3 darbdienas (Izpārdošanas laikā līdz 10 darba dienām).

APMAKSA
Par pasūtījumiem var norēķināties ar kredītkarti (Visa, MasterCard) vai Igaunijas bankas saitēs (Swedbank, SEB, Nordea).
Maksājuma veikšana notiek ārpus Polarn O. Pyret interneta veikala vides konkrētās bankas vai pakalpojuma sniedzēja drošajā maksājumu vidē. Polarn O. Pyret interneta veikalam nav pieejas klienta bankas un kredītkartes datiem.
Kredītkaršu maksājumu starpnieks ir Maksekeskus AS.

KĀ NODOT PRECI ATPAKAĻ
Preces var nodot atpakaļ 14 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas. Atpakaļ nodošanu akceptējam tikai tādā gadījumā, ja prece nav lietota, tai ir oriģinālās etiķetes, un prece ir oriģinālajā iepakojumā. Visas preces pēc to nodošanas atpakaļ tiek pārbaudītas. Higiēnisku apsvērumu dēļ atpakaļ nevar nodot veļu un pludmales apģērbu, izņemot gadījumus, kad tiem ir defekti vai tie nav izpakoti no oriģinālā iepakojuma.
Atpakaļ nosūtīšanas izdevumus apmaksā Klients.
Līdz sūtījuma saņemšanai PolarnoEstonia OÜ nevar uzņemties atbildību par precēm, tādēļ atpakaļ nodošanai iesakām izvēlēties ierakstītu pastu. Saglabājiet pastā izsniegto dokumentu, lai pierādītu preces nosūtīšanu. Mēs neuzņemamies atbildību par sūtījumiem, kas nenonāk līdz mūsu noliktavai.

JA ESAM NOSŪTĪJUŠI JUMS NEKVALITATĪVU PRECI
Ja uzskatāt, ka Jums nosūtītā prece nav kvalitatīva, lūdzu nekavējoties informējiet mūs un nosūtiet to atpakaļ.  Šādos gadījumos, protams, atmaksāsim Jums gan preces vērtību, gan sūtīšanas izdevumus.

JA ESAM NOSŪTĪJUŠU JUMS KĻŪDAINU PRECI

Ja esam kļūdījušies un nosūtījuši Jums no pasūtījuma atšķirīgu preci vai izmēru, lūdzu nekavējoties informējiet mūs un nosūtiet to atpakaļ. Nepareizas preces piegādes gadījumā atmaksāsim Jums gan preces vērtību, gan sūtīšanas izdevumus cik vien drīz iespējams, ne vēlāk kā 30 dienu laikā.

PRECES ATGRIEŠANA PAKOMĀTĀ

  1. Preci, kuru vēlaties atgriezt, aiznesiet uz tuvāko pakomātu.
  2. Pieskaroties ekrānam, izvēlieties vajadzīgo valodu, pēc tam izvēlnē izvēlieties funkciju "Atgriezt sūtījumu"
  3. Uz ekrāna ievadiet atgriešanas kodu, ko saņēmāt īsziņā vai e-pasta vēstulē.
  4. Sūtījumam uzlīmējiet izdrukāto adrešu karti. Adrešu karti Jūs atradīsiet nodalījumā zem maksāšanas termināla.
  5. Ievietojiet sūtījumu skapītī, kurš atvērsies, aizveriet durtiņas un apstipriniet sūtījuma nosūtīšanu, nospiežot pogu "Apstiprināt", kas parādīsies uz ekrāna.
  6. Ja vēlaties, izdrukājiet kvīti.

NAUDAS ATMAKSA
Atmaksāta tiek preču vērtība. Pasta izdevumi netiek atmaksāti. Naudu pārskaitīsim uz to pašu norēķinu kontu, no kura tika veikta samaksa. Pēc preces saņemšanas atmaksājamo summu pārskaitīsim cik vien drīz iespējams, ne vēlāk kā 30 dienu laikā.

faq

Biežāk uzdotie jautājumi(FAQ)

Lūdzu aplūkojiet mūsu sadaļu Biežāk uzdotie jautājumi, varbūt tur atradīsiet atbildi uz savu jautājumu. Vai sazinieties ar mūsu  Klientu apkalpošanas dienestu.

Polarn O. Pyret veikali

Sazinieties ar mūsu veikaliem, lai vairak uzzinātu par precēm un pakalpojumiem. Tālruņu numurus un e-pasta adreses var atrast sadaļā  Atrast veikalu